•  Gratis verzending vanaf 199 €
  •  365 dagen retourrecht
  •  Meer dan 10.000 lampen

Retour & klachten

 

Retour

Wij geven om het milieu en willen bijdragen aan een duurzame toekomst. Daarom voegen wij geen retourlabel toe aan onze zendingen, maar verstrekken wij deze op aanvraag.  

Lampan biedt 365 dagen retourrecht. Een retour kost 10EUR en wordt automatisch van je terugbetaling afgetrokken.  

Neem contact met ons op via het contactformulier met je ordernummer en informatie over het aantal pakketten dat je wilt retourneren. Wij sturen een retourlabel naar je e-mailadres, dat je zelf moet uitprinten en op het pakket moet bevestigen. Het pakket kan worden afgegeven bij het dichtstbijzijnde DHL-afhaalpunt. Het product en de originele verpakking moeten in originele staat worden geretourneerd. Plaats je retour daarom in een extra buitenverpakking. Gebruik nooit zilver- of afplaktape op de originele verpakking.  

Wanneer je retourzending ons magazijn bereikt, inspecteren wij de staat van het product en registreren wij het als geretourneerd. De terugbetaling wordt gestart zodra je retour is geregistreerd en goedgekeurd door ons magazijnpersoneel. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail. Daarna duurt het normaal gesproken 5-7 bankdagen voordat het geld op je rekening staat. De terugbetaling wordt altijd gedaan naar dezelfde betaalkaart die bij de aankoop is gebruikt.

 

Klachten

Als het product dat je hebt gekocht niet werkt, beschadigd is tijdens het transport of een productiefout heeft, kun je een klacht indienen volgens onderstaande procedure.

Neem contact met ons op via het contactformulier en voeg de volgende informatie toe:

  • Voeg 2-4 foto's toe van de schade/het defect en eventueel beschadigde verpakking, bij voorkeur vanuit verschillende hoeken.
  • Beschrijf het probleem zo gedetailleerd mogelijk
  • Wanneer is het defect ontdekt?
  • Ordernummer
  • Welke oplossing wens je voor de klacht?

Houd er rekening mee dat je klacht kan worden afgewezen als het product niet voldoet aan de eisen voor reclamatie of als de melding niet binnen een redelijke termijn is gedaan. Lees meer in onze aankoop- en leveringsvoorwaarden.

 

Het product is toegevoegd aan de winkelwagen